Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Παμε γηπεδο?



Για να σας εξηγηθω απο την αρχη, οφειλω να ομολογησω οτι ξέρω για το ποδοσφαιρο οσα και ο Παπανδρεου απο πολιτικη ( τα βασικα και αυτα ως εκ θαυματος/ εκ τυχεως/απο αλλους). Οταν ομως μου παρουσιαστηκε η ευκαιρια να δω face to face (??) ενα ματς δεν μπορεσα να πω οχι, ιδίως οταν το μονο ποδοσφαιρικο γεγονος που εχω δει live ηταν ο αδερφος μου και οι 5 κολλητοι του να παζουν μονοτερμα στην αυλη της εξωτικης βίλας μας , διπλα ακριβως απο την μεγαλη πισινα με τους 8 φοινικες.

Και ετσι επειδη σημερα βαριεμαι να γραφω πολλα πολλα , περναω κατευθειαν στα παρασκήνια του μυαλου μου. Τι σκεφτομουν/εβλεπα/ακουγα οταν μπροστα στα ματια μου 22 ιδρωμενοι ανδρες χαιδευαν το χλοοτάπητα/ κυνηγουσαν το τοπι. (αυτο με καποια επεξεργασια θα μπορουσε να ακουστει πολυ σεξυ-Μαζευτηκα.)

Γενικες αγωνιστικες παρατηρήσεις
(που φυσικα ουδεμια σχεση εχουν για το ποδοσφαιρο ως παιχνιδι)


Οι ανδρες πιστευουν οτι τα κοριτσια το μονο που μπορουν να πουν για το ποδοσφαιρο ειναι
"κουκλος αυτος με το 8 στην πλατη". και μπορει εγω να ειμαι μια κινητη αποδειξη οτι η παραπανω φραση ισχυει, ομως ξερω κοπελες που βαζουν χαλαρα ενα μεσο αγορι κατω σε μια ποδοσφαιρηκη συζητηση

Τα γαλλικα δεν ειναι για το γηπεδο. Τι εννοω; αν εισαι του σις και του σας ουτε απεξω να μην περασεις. Ακουσα τοσα πολλα μπινελικια που μπορω να γραψω λεξικο με τιτλο "100=1 βρισιες για το γηπεδο που ΟΛΟΙ πρεπει να ξερουμε". Προσεχως στα περιπτερα.
(κυριουλη με την διακριτικη καραφλιτσα που στεκοσασταν μπροστα μου, πιστεψτε με, αν πειτε καποιον μπανανοφουσκα δεν νομιζω να παρεξηγηθει και πολυ).

Υπαρχει ενας ασχετος μεσα στο γηπεδο, ο οποιος σκαρφαλωνει στο γηπεδο και καθεται αναποδα στην κερκιδα και χτυπιεται και γκαρίζει και απευθυνεται στους 100αντες φιλαθλους. Αναρωτιεμαι βασικα , εκτος απο μενα που ημουν ασχετουρα υπηρχε καποιος αλλος που τον εβλεπε?
(Υ.Γ μολις με ενημερωσαν απο το κοντρολ οτι ο τρελος του γηπεδου ηταν ο οργανωτης της κερκιδας και οτι τελικα αυτην ηταν η δουλεια του.)

Οι ανταποκριτες πως βλεπουν ποιος εχει την μπαλα? εγω δεν εβλεπα την τυφλα μου, και ο μονος που προσεξα ηταν ενας που φορουσε πορτοκαλι παππουτσια και αυτο επειδη φωσφοριζαν.(ενταξει αυτο ηταν απορια-παρατηρηση)

Πολυ τουμπα ρε παιδι μου... με μια απλη τρικλοποδιά ο ποδοσφαιριστης μας εκανε κατα μεσο ορο 7-8 τουμπες, και εμενε ξαπλωμενος για 10-15 δευτερολεπτα ώσπου δηλαδη να διαπιστωσει αν σφυριξε ο διαιτητης η οχι.

Ο διαιτητης παρεμπιπτόντως πρεπει ηταν απο την Σουηδια γιατι ο διπλανος σε διαρκεια 108 (ηταν 3 λεπτα οι καθυστερήσεις) λεπτων γαμησε την φιλτατη χωρα άνευ προφυλακτικου γυρω στις 50 φορες.

Το αλλο που δεν καταλαβα ειναι , πως καταφερα να κλεψω και να μπω χωρις εισητηριο.Εγω ακολουθουσα το υπολοιπο μπουλουκι , κατεβηκα και ανεβηκα κατι σκαλοπατια και τσουπ να με μεσα στο γηπεδο. Μηπως επρεπε να κατσω να με ελεξουν κατι τυποι με πορτοκαλι γιλεκα και καρτελακια στην είσοδο?

Γενικα ρε παιδι μου ωραια εμπειρια.Και για να μην λετε, τα βασικα τα ξερω. 90 λεπτα κραταει το ματς , ενα τεταρτο το διαλλειμα , 11 παικτες εχει καθε ομαδα , και εμεις ειμασταν αυτοι με τα κιτρινα.



Επισης κατι ασχετο , ετσι για το τελος. Ειναι αληθεια οτι αναμεσα στους παικτες του Αρη κυκλοφορει ενα ανακοντα?( ρωταω για επιστημονικους και μονο σκοπους. Καποιος ευγενης φιλαθλος ας μας πει.)




α και για μην σας αφησω ετσι με την απορια, η πρωτη μου φορα ηταν με αυτους!
(Υ.Γ η πρωτη μου φορα στο γηπεδο σατυροι).


Y.Γ2 το βιντεο στην αρχη ισως να ειναι λιγο σεξιστικο και ισως να προβαλει μισογυμνες γυναικες.( Συγνωμη αλλα τωρα βαριεμαι να ψαξω και να βρω ενα βιντεο με περισσότερες ντυμενες.)


Μεχρι την επομενη φορα
φιλακια και με την προκριση , που λεμε εμεις οι ποδοσφαιροφιλοι.



'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου