Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Tα νευρα μου, τα lsd μου και ενα cabrio να φυγω.

Αν με κοιταξεις τωρα δεν θα δεις τιποτα παραπανω απο ενα πραο προσωπο με μια αγγελικη ομορφια, ομως μεσα μου σε εχω σκοτωσει ηδη 3 φορες με 3 διαφορετικους τροπους ενω τωρα που τα γραφω κανω παραλληλα τα αντερα σου κοκορετσι (στο μυαλο μου εννοειται).


Δεν φταις εσυ, ούτε οι υπόλοιποι 35 πριν απο σενα που ειχαν την ατυχια να ακουσουν οτι βρισιες αρχιζουν απο τα 24 πρωτα γραμματα της ελληνικης αλφαβητου.
Και η αιτια για τα νευρα μου που χορευουν τωρα macarena χωρις την συγκαταθεση μου δεν ειναι ουτε αυτος, ουτε οι μυξες μου που τρεχουν μαραθωνιο, ουτε το οτι καθε φορα που βηχω νομιζω θα μου φυγει το πνευμονι, ουτε οτι ειδα 5 συνεχομενα επεισοδια απο το νησι ,ουτε αυτοι, ουτε οτι τα φρεσκολουσμενα μου μαλλια βραχηκαν και εγιναν (μην σου πω-θα κλαψεις).
Φταινε αυτοι και αυτα και χιλια αλλα.





Αυτο ειναι το τελευταιο κειμενο που αποθηκευτηκε σε αυτο το μπλογκ ως προχειρο και ως τωρα εκανε παρεα στα υπολοιπα 15 προχειρα που ποτε δεν καταφερα να τελειωσω λογω πνευματικης αδρανειας, εορτων και διαφορων παθων.
Αγαπητε αναγνωστη-ταξιδιωτη που ετυχε να περνας απο τουτο δω το μπλογκ να ξερεις οτι δεν ειμαι και πολυ υπεφηφανη γι' αυτο μου το κειμενο αλλα ειχα σκασει να δημοσιευσω κατι ας ακομα και αν ηταν βλακεια (που ειναι δηλαδη)!Αν θες να δεις το πλουσιο μου ταλεντο μπορεις να ψαχνεις το πλουσιο λογοτεχνικο/συγγραφικο/γλωσσικο (νταξ το χεσα) παρελθον μου σε αυτο το μπλογκ.

Αφου σταματησα λοιπον τα μηνύματα μισους και αγανακτησης (ευτυχως τα νευρα περασαν δυστυχως οχι ανεπιστρεπτί) ας αρχίσω τωρα τις ευχες.
Καλη χρονια , με υγεια ευτυχια μπλα μπλα μπλα. ντα3 τα ξερετε
Καταρχην να ευχηθω καλα γαμησια (εχουμε και ενα αλφα dirty mind ετσι?)
Βασικα υγεια πανω απο ολα .
Για λεφτα δεν ευχομαι γιατι νταξ μεταξυ μας πιο πιθανο εχω να μου κατσει ο Σακης ρουβας
απο το να δει η ελλαδα λεφτα.
Επισης θελω να ευχηθω τρελα και χιουμορ γιατι χωρις αυτα δεν ζουμε να ουμ!
Να ευχηθω επισης αγαπη και ερωτικη και φιλικη και οικογενειακη και ζωικη (για τον σκυλακο τον Αζορ σου μιλαω).
Επεκτείνοντας τις ευχες μου σε ειδικες κατηγοριες ανθρωπων (aka φοιτητες) θελω να ευχηθω καλα μεθυσια, φθηνη καλοπεραση, ποικιλια γκομενακιων και να μειωθει η λιστα των χρεωστουμενων μαθηματων.
Και επειδη η χρονια ειναι μεγαλη θελω να ευχηθω επισης καλο Πασχα, Καλο καλοκαιρι, Καλα χριστουγεννα και Καλη πρωτοχρονια. (Οκ το γαμησα και ψοφησε που λεει και μια ψυχη.)

Και τωρα αγαπητοι αναγνωστες σκουπιστε τα δακρια συγκινησης που προκαλεσε ο εξαιρετικος μου λογος και οι ευχες μου.
θελω να σας μιλησω για κατι τα μαλα σοβαρο.
Μπηκατε που μπηκατε στον κοπο να κλικαρεετε σε αυτην την σελιδα και ξεπερασατε τον ιδιο σας τον εαυτο διαβαζοντας ως εδω..
Μαζεψτε οση μυικη και ψυχική δυναμη σας εχει απομεινει και πατε πανω δεξια σε τουτη την πολυχρωμη σελιδα οπου και θα δειτε αυτο



Και τωρα φιλοι μου τα πραγματα ειναι απλα..διαβαζετε προσεχτικα την σοβαρη μου ερωτηση και με το χερι στην καρδια απαντατε την αληθεια.Δωσε και συ το φως σου σε αυτο το μυστηριο! Εχετε μονο 317 μερες, βιαστείτε γιατι δεν θα προλαβετε!

Y.Γ αυτης της παραγραφου:Ευχαριστω τους αγνωστους 8 ψηφοφορους που χωρις εκβιασμους και περιττές βιαιοπραγίες ψηφισαν.
Y.Γ 2 αυτης της παραγραφου: πατησα print screen ενω ημουν συνδεμενη στο μπλογκ αυτο, εξου και κατω απο την σημαντικη αυτη δημοσκόπηση βρισκεται ενα ε, κατσαβιδι και ενα αλλο αντρικο εργαλειο η ονομασια του οποιου δεν βρισκεται αναμεσα στις πλουσιες γνωσεις μου.

Και για να τελειωσω ετσι ευχαριστa ετουτο το ποσττττ (αυτο ηταν για να δειξω οτι ξερω και αγγλικα) σας ποσταρω το τραγουδι κολλημα των τελευταιων ωρων που κανει το απολλωνιο κορμετο μου να λικνίζεται συνεχώς.



Φιλουσκια μεχρι την επομενη φορα που θα αξιωθω να ολοκληρωσω καποιο κειμενο!

Υ.Γ το κειμενο γραφτηκε 1/1/11 αλλα οπως ειπαμε το αρχικο κειμενο ηταν αποθηκευμενο στα προχειρα απο τις 29/12/10.Τωρα βεβαια δεν ξερω κατα ποσο εχει σημασια η συγκεκριμενη μου δηλωση αλλα ετσι μωρε κουβεντα να γινεται..

1 σχόλιο: