Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Γιάντα σε μένα, θέ μου;


Κυρίες και κύριοι όπως όλοι ξέρουμε είμαι η διαστάυρωση της Monica Βelluci με τη Bέφα Αλεξιάδου, μία κινούμενη φωτιά, μια κάυλα με δίμετρα πόδια, η γυναίκα για την οποία προσεύχεστε κάθε βράδυ στον Μεγαλοδύναμο, η μόνη γυναίκα που θα καλοδεχόταν μαμά σας, η απάντηση στα γράμματα που στέλνατε στον Αι Βασίλη μικροί. Ήρθε όμως η μέρα που ένας άνδρας, μια αιθέρια ύπαρξη, ένα, ε, ένας , ήρθε η μέρα βασικά που βρέθηκε κάποιος να αμφισβητίσει τα παραπάνω γεγονότα.



Πατέρα έλα λίγο να σηκώσεις τη μάνα από το πληκτρολόγιο

Οι φίλες μου πέσανε από τα σύννεφα, ο μπαμπάς μου ετοίμασε τη καραμπίνα, ο αδερφός μου έφτιαξε καινούργια ανέκδοτα, o διαχειριστής της πολυκατοικίας μου κανόνισε ραντεβού με το γιό του, η μικρή κοινωνία της Θεσσαλονίκης είναι συγκλονισμένη, και η συγκάτοικος μου ψάχνει ήδη καινούργια συγκάτοικο. Όπως και να χει τα μόνα μηνύματα που λαμβάνω πλέον είναι απο την Cosmote και αυτό για να μου πει οτι το υπόλοιπο μου είναι κάτω απο ένα ευρώ.

Γενικά δεν με πείραξε, ούτε το σκέφτομαι, ούτε κλαίω κάθε βράδυ αγκαλιά με οικογενειακό παγωτό των 2 ευρώ , ούτε γράφω εξομογήσεις στην lifo, ουτε έχω κρεμάσει στο μπαλκόνι το σεντόνι με το αίμα της παρθενιάς σου, ούτε μυρίζω κάθε βράδυ τα πλυμμένα ρούχα γιατί άχρηστε ούτε ένα σώβρακο δεν ξέχασες και γενικά, δεν γράφω τόση ώρα το όνομα σου , γιατί το έχω ήδη ξεχάσει.Παρ'όλα αυτά επειδή είμαι πολυ κοντά στο πτυχίο οπότε δεν έχω να δώσω πάλι σε αυτήν την εξεταστική 10 μαθήματα , έτσι πρόχειρα σκέφτηκα κάποιους λόγους για τους οποίους δεν με πήρες:

1.Έχασες το κινητό σου/μου.Συμβαίνουν αυτά και σε κάτοχους iphone.

2.Έχασες τη μνήμη σου. Συμβαίνουν αυτά και στις καλύτερες  σειρές.

3.Τα έφτιαξες με την Αντριάνα Λίμα.Γιατί γενικά δεν μπορώ να δεχτώ ότι με άφησες να κάνω παρέα με τα πλακάκια του λουτρού για μια κατώτερη μου.

4.Κλείστηκε; σε μοναστήρι γιατί μαζί μου γεύτηκε; τον παράδεισο.

5."Έκλεισες" ως άντρας.

μικρό πι.ες αν συνέβη αυτό σε παρακαλώ άσε με να σας πάρω μάτι

6.Ξεκίνησες το Game of thrones και έχει να δεις 4 σαιζόν.

7.Κάηκε το εργοστάσιο του πατέρα σου και έπρεπε να τρέξεις.

8.Πήγες να χτίσεις εθελοντικά σπίτια για τα μικρά αφρικανάκια.

9.Κάνεις 3 δουλειές για να μου πάρεις δαχτυλίδι αρραβώνων.

10.Είσαι με υπερκόπωση στο νοσοκομείο μετά απο τα έντονα δευτερόλεπτα πάθους.

11. Λείπεις σε επαγγελματικό ταξίδι στην Νέα Γουινέα.

Όπως και να χει μωράκι , εμένα δεν με πειράζει να ξές, ο μπαμπάς μου όμως που είναι μουστακαλής μαυροφορεμένος κρητικός προόριζε κάποιες μπαλωθιές για τον γάμο μας, και έτσι που ήρθαν τα πράγματα ίσως να χε αλλάξει στόχο.

Φιλιά στα αχαμνά,
Μαρία






 

12 σχόλια:

  1. Μαρούλι, μ'ακούς; Πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος. Δεν έχει σημασία αν τον λέγανε Κυριάκο, έτσι λέει η ατάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βασικά για να μην νομίζετε ότι είμαι καμιά κακομοίρα απελπισμένη σας λέω έτουτο: δεν έγραψα για έναν αλλά για όλα τα γκομενάκια που είχα ποτέ λυγμ λυγμ λυυυυγμ

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Έτσι. Να δω που θα ξαναβρεί τώρα ένα τέτοιο κορμί 172 εκατοστών (σε διάμετρο), με σπίτια εξοχικά και παραθαλλασιες εκτάσεις στην Κρήτη και μπλόγκ με 175 φόλοουερς.

      Διαγραφή
  3. μαρούλι είσαι πολύ πνευματώδης κ δεν ξέρει πως να διαχειριστεί την ευφυΐα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ. ας πιάσουμε ένα μαγελύτερο σπίτι να υιοθετήσουμε εκεί ένα δύο κουτσούβελα να τελειώνουμε.

      Διαγραφή
  4. το 7 είναι Μάνθος Φουστάνος να υποθέσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το 11. Και εγώ είμαι μια φτωχή Πέγκυ Καρά.


      Να σας παίξω κάτι;

      Διαγραφή
  5. Στείλε τα παράπονά σου στην Κοσμοτέ να ξεσπάσεις λίγο!!

    ΠιΕς: Τώρα που διαβάζω τις παλιότερες αναρτήσεις σου και είμαι στο σημείο που είσαι στην Ιταλία να σε ρωτήσω κάτι: Χοντρούς Ιταλούς έβλεπες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχεχεε παίζει να την πλήρωσε και η βόνταφον που με παίρνει κάθε τρείς και ίγο και ζητιανεύει πελάτες

      Τώρα που το λες , πόλυ σπάνια, αλλά πολύ πολύ σπάνια. Σαν τη μύγα μεσ' το γάλα πρέπει να ήμουν.

      πι.ες όχι εξηγησε μου τώρα από που ήρθε η απορία σου

      Διαγραφή
    2. Επειδή έχω πάει αρκετές φορές στην Ιταλία και ποτέ δεν έχω μετρήσει πάνω από τα δάχτυλα ενός χεριού χοντρούς και ρωτάω μήπως το παρατηρήσανε και άλλοι...

      Διαγραφή
    3. νομίζω ότι τώρα θα αρχίσουν να το παρατηρούν

      Διαγραφή